Актовегін та інші препарати компанії «Nycomed» визнані препаратами року за підсумками конкурсу «Панацея–2011»

09.09.2011

8 вересня 2011 року відбулася урочиста церемонія нагородження переможців конкурсу професіоналів у фармацевтичній галузі України «Панацея–2011». Препаратами року в своїх групах були названі Актовегін, Кальцій-Д3 Nycomed, Конкор і Кардіомагніл виробництва компанії «Nycomed». Крім цього, «Nycomed» визнана кращою в номінації «Іноземна компанія, яка швидко зростає».

«Присвоєння «Панацеї» є підтвердженням визнання компанії, перш за все, нашими споживачами та партнерами. Серйозне дослідження, яке проводиться, говорить про об'єктивність конкурсу і його незалежність. Цього року компанія «Nycomed» перемогла в 5 категоріях, чотири наших препарати названі кращими в своїх групах. Дуже рад, що вони дійсно є панацеєю для багатьох українців», – відзначив директор компанії «Nycomed» в Україні Євген Заїка.

Свої щирі поздоровлення переможцям конкурсу «Панацея– 2011» і працівникам фармацевтичної сфери висловила Голова Комітету Верховної Ради України з питаннь охорони здоров'я Тетяна Бахтєєва, Міністр охорони здоров'я України Олександр Аніщенко та Голова Державної служби України з лікарських засобів Олексій Соловйов.

Премія «Панацея» – це професійна нагорода, переможці якої визначаються за результатами комплексних маркетингових досліджень. Конкурс «Панацея» охоплює всю територію країни, включаючи найвіддаленіші регіони України. Ось уже 12-тий за рахунком конкурс «Панацея» є головною подією фармацевтичного співтовариства і комунікаційною платформою для галузі. Переможців конкурсу визначають на основі аналітичних досліджень, що проводяться протягом року компаніями «Бізнес-кредит», Comcon Pharma Ukraine, SMD, MDM і міжнародною маркетинговою компанією MASMI UKRAINE.

Дослідження лікарських препаратів виробляється по групах Міжнародної класифікації АТС. Переможці в номінації «Препарат року» визначаються за наступними показниками: доля продукту на ринку в своєму сегменті; динаміка зростання об'ємів роздрібного продажу; важливість препарату в асортименті аптеки, співвідношення ціна/якість; рекламна підтримка препарату; частота призначень лікарками і рекомендації фармацевтів.

 

На початок сторінки

Takeda Pharma